Banja Luka dobija svjetski brend iz hotelijerstva

meriotGradonačelnik Banjaluke Igor Radojičić izjavio je da će grad dobiti svjetski brend iz oblasti hotelijerstva, nakon što je juče potpisan franšizni ugovor između hotelskog brenda „Meriot internešnel“ i kompanije „MMI Razvoj projekata“ o otvaranju hotela „Kortjard baj Meriot“. Radojičić je istakao da je grad veoma zainteresovan za proširenje turističke ponude, saopšteno je iz Gradske uprave.

„Otvaranjem hotela `Kortjard baj Meriot`, Banjaluka postaje član ove velike porodice i dobija svoje mjesto na svjetskoj mapi najvećeg hotelskog lanca, a samim tim, o nama će informacije dobiti veliki broj ljudi. Padimo mnogo na tome kako bismo turiste doveli u naš grad, a kojima je potreban i ovakav smještaj“, rekao je Radojičić.

Direktor kompanije „MMI Razvoj projekata“ Nada Kuzmanović istakla je da je riječ o hotelu sa četiri zvjezdice prema svjetskim standardima.

„Hotel se gradi u centru Banjaluke, u Ulici Prvog krajiškog korpusa, ponudiće drugačiji pristup gostima, prilagođen njihovim zahtjevima i potrebama“, navela je Kuzmanovićeva.

Prema njenim riječima, zvanično otvaranje hotela predviđeno je za 1. maj 2019. godine.

„Hotel će imati 118 prostranih, elegantnih i savremeno opremljenih soba, sobe za lica sa invaliditetom, višenamjensku multimedijsku konferencijsku salu sa oko 200 mjesta, restoran sa više od 100 mjesta, recepciju, velnes, fitnes salu, podzemnu garažu i druge sadržaje propisane strogim standardima ovog lanca hotela“, navela je Kuzmanovićeva.

U ime „Meriot internešnela“ ugovor je potpisala direktor razvoja za Jugoistočnu Evropu Silvija Lovreta, koja je rekla da je riječ o o najvećem svjetskom hotelskom brendu sa više od 6.200 hotela u 125 zemalja, portfoliom od 30 hotelskih brendova, više od 1,2 miliona smještajnih jedinica i više od 100 miliona članova lojaliti kluba.

Potpisivanju ugovora, između ostalih, prisustvovali su predsjednik i direktor Privredne komore Republike Srpske, Borko Đurić i Dragica Ristić.

Leave a Reply