Informacija o Projektu „NAŠE JE BOLJE“ za 2009. i 2010. godinu

PrivredPromocija u Kozarskoj Dubicina komora Republike Srpske, na inicijativu domaćih proizvođača, krajem septembra 2009. godine započela je Projekat promocije domaće proizvodnje pod nazivom „NAŠE JE BOLJE“, u cilju jačanja povjerenja u domaće proizvode i stvaranja prepoznatljivog kvaliteta proizvoda iz RS.

Promocija je održana u 14 gradova Republike Srpske: Banja Luka, Srbac, Gradiška, Prijedor, Kozarska Dubica, Doboj, Bijeljina, Zvornik, Trebinje, Istočno Sarajvo, Brod, Novi Grad, Dervanta i Šamac.

Održane su 72 promocije u 33 trgovačka objekta.

U cilju veće promocije Projekta, organizovane su promocije u malim trgovinskim radnjama putem reklamnog materijala – kataloga domaćih proizvoda.

Projekat je podržalo 13 medijskih kuća, koje su besplatno ustupile svoj reklamni prostor.

bilbord 2Projekat je medijski dobro pokriven – ukupno je objavljeno 16 novinskih tekstova, 23 televizijske objave, 18 radio gostovanja, te jedna tematska emisija (do kraja maja 2011. godine).

Na Manifestaciji „Izbor najuspješnijih u privredi RS“ za 2009. godinu Komora je nagradila 12 privrednih društava, a za 2010. godinu 15 privrednih društava za prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda.

Projekat je promovisan na 11 sajmova u Republici Srpskoj.

PROMOCIJA NASE JE BOLJE INTEREX BLProjekat „NAŠE JE BOLJE“ promovisan je na četiri ljetne manifestacije (Banjalučki dječiji karneval, VI Kozarski etno, Ljeto na Vrbasu, Košarkaški turnir „Aquana Street Ball“) i jednoj zimskoj manifestaciji – Berza turizma i ugostiteljstva „U susret zimi 2010/2011“.

Značaj Projekta prepoznale su i druge institucije u Republici Srpskoj, a u saradnji s njima realizovana je promocija Projekta u okviru Svjetskog dana hrane i Globalne sedmice preduzetništva.

Organizovana je i humanitarna aktivnost Projekta – podjela paketa socijalno ugroženim porodica (12.01.2010. godine).

Organizovan je prijem za novinare (30.12.2010. godine).

Rezultati do sada realizovanih aktivnosti ogledaju se u povećanju prodaje domaćih proizvoda u onim tržnim centrima u kojima smo promovisali domaću proizvodnju do 15 odsto, u zavisnosti artikla. S toga, Komora nastavlja sa aktivnostima promocije domaće proizvodnje i u narednom periodu.