Poziv bh. firmama u ICT i MEM sektorima za učešće na pripremnoj radionici za događaj u Švicarskoj, 05.09.2019. Banja Luka

S ciljem unapređenja ekonomske saradnje, promocije Bosne i Hercegovine te predstavljanja ICT i MEM proizvoda i usluga firmi iz Bosne i Hercegovine na tržištu Švicarske, a na inicijativu i u partnerstvu sa udruženjem i-dijaspora u okviru inicijative i-platform – Dijaspora za razvoj Bosne i Hercegovine iz Berna, Vanjskotrgovinska / Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine, i Privredna komora Republike Srpske organizuju učešće na B2B događajajima koji će se održati u Cirihu, Švicarska, u periodu od oktobra do decembra 2019. godine.

B2B događaj će se definisati nakon završene pripremne radionice a na osnovu kapaciteta i zainteresovanosti firmi iz Bosne i Hercegovine. Bosna i Hercegovina će kao gostujuća država na B2B događaju imati svoj štand, na kojem će predstavnici bh. firmi iz ICT i MEM sektora imati mogućnost predstaviti svoje usluge i proizvode i stupiti u kontakt sa potencijalnim švicarskim partnerima i glavnim akterima švicarske ICT i MEM branše. Događaj će biti medijski propraćen, između ostalog i kroz medijsku konferenciju na kojoj će potencijali Bosne i Hercegovine u ICT i MEM sektoru, biti predstavljeni široj publici u Švicarskoj.

S tim u vezi, u četvrtak, 05.09.2019. godine sa početkom u 10:00 časova, za prijavljene firme biće upriličena radionica na kojoj će predstavnici tih kompanija dobiti smjernice kako se što bolje pripremiti za B2B događaj. ICT konsultant iz Švicarske, gospodin Georg Conrad zajedno sa MEM konsultantom iz Švicarske, gospodinom Christian Bernet-om, koji će voditi radionice, predstaviće zahtjeve švicarskog tržišta i mogućnosti izlaska na švicarsko tržište. Radionice će se održati u prostorijama Privredne Komore Republike Srpske (Đure Daničića 1/II, 78000 Banja Luka).

Troškovi koje snose organizatori:

  • Logistički troškovi učešća (štand, oprema i catering) na B2B događaju (i-platforma);
  • Priprema firmi za tržište Švicarske i B2B – radionica (i-platforma, VTKBiH, PKRS);
  • PR i marketing aktivnosti u BiH i Švicarskoj (i-platforma, VTKBiH, PKRS).

Troškovi koje snose bh. firme:

  • Troškovi putovanja, putnog osiguranja i smještaja za svoje predstavnike.

Kriteriji za učešće bh. firmi:

  • Firma nudi usluge/proizvode u ICT branši/MEM sektoru te posluje na bh. tržištu;
  • Firma ima iskustvo u saradnji sa firmama iz inostranstva;
  • Za učešće na B2B događaju u Švicarskoj, firma će osigurati prisustvo maksimalno dva predstavnika s pravom odlučivanja i znanjem engleskog i/ ili njemačkog jezika;
  • Firma je spremna na saradnju i razmjenu informacija sa organizatorima u pripremnom i periodu poslije događaja (prisustvo pripremnoj radionici; podaci o ostvarenim kontaktima i rezultatima istih, ..);
  • Firma je spremna participirati u troškovima vlastitog učešća (avio-karte; hotelski smještaj; putno osiguranje) i dostaviti dokaz o putnim troškovima (boarding passes, kopije faktura);
  • Firma će pripremiti vlastite promotivne materijale potrebne za ICT / MEM B2B događaj.

Ukoliko ste zainteresovani za učešće na ICT/MEM B2B događaju, odnosno pripremnoj radionici, ljubazno Vas molimo da svoje prisustvo prijavite najkasnije do ponedeljka, 02.09.2019. godine, da bismo na vrijeme formirali grupe.

Prijaviti se možete putem mejlova jelenat@komorars.ba i gordanas@komorars.ba. Kontakt osobe u Komori su Jelena Rodić i Gordana Višekruna, 051 222 986.

Program

Leave a Reply