Osnovni cilj Udruženja je zastupanje i promocija zajedničkih interesa struke pred državnim i drugim tijelima, razvoj i unapređenja djelatnosti trgovine, turizma i ugostiteljstva. Aktivnosti Udruženja trgovine, turizma i ugostiteljstva usmjerene su na ostvarivanje ciljeva koji će zadovoljiti članice i pružiti im još kvalitetniju i bržu uslugu

Zadaci Udruženja:

  1. Analiziranje razvijenosti, organizovanosti i rezultata poslovanja u oblasti trgovine, turizma i ugostiteljstva uz predlaganje mjera za poboljšanje istog,
  2. Praćenje zakonske regulative s područja trgovine, turizma i ugostiteljstva, te davanje prijedloga, mišljenja i preporuka u vezi izmjena i dopuna postojećih propisa, kao i donošenje novih propisa na nivou RS, kao i učestvovanje u procesu harmonizacije pravne regulative na nivou BiH,
  3. U skladu sa programskim ciljevima i zadacima Komore saradnja sa Vladom i resornim ministarstvom, naučnim institucijama, Udruženjem poslodavaca, Sindikatom i sl. institucijama u stvaranju povoljnije privredne klime, aktivno učešće u socijalnom dijalogu,
  4. U skladu sa opredelenjima trgovine na području Republike Srpske pokrenuti inicijativu za izradu strategije razvoja trgovine, turizma i ugostiteljstva u Republici Srpskoj,
  5. Saradnja sa evropskim institucijama i komorama u domenu edukacije članica za proces stabilizacije i pridruživanja EU, kao i učešća u zajedničkim projektima i izlaska na ino tržište,
  6. Prikupljanje, obrada različitih podataka za potrebe naših članica,
  7. Istraživanje tržišta i podsticanje domaćih preduzeća na traženje novih tržišta,
  8. U skladu sa programskim radom Komore organizovati nastup članica iz ovih oblasti na domaćim i inostranim sajmovima,
  9. Organizacija seminara i ostalih stručnih skupova iz djelanosti vezanih za rad preduzeća iz ovog Udruženja, posebno iz oblasti koje su aktuelne, kao što je:
  • uvođenje PDV-a i praktični primjeri iz okruženja,
  • kvalitet i standardi,
  • zaštita potrošača,
  • praćenje carinskih propisa
  • promocija međunarodne trgovine, itd.
  1. Izrada brošura i ostalih informativnih materijala sa osnovnim podacima o članicama, poseban akcenat dati predstavljanju turističke ponude Republike Srpske
  2. Saradnja sa sličnim udruženjima u komorama BiH i okruženju.

Udruženje ostvaruje svoje zadatke, utvrđene Statutom Privredne komore Republike Srpske i Pravilnikom o organizaciji i radu Udruženja neposredno i preko svojih predstavnika u organima i tijelima Udruženja, odnosno  Komore. Organi Udruženja su: Skupština i Izvršni odbor.

Skupština Udruženja je organ upravljanja Udruženja i broji 51 člana sa područja cijele Republike Srpske, odnosno iz sektora trgovine 35, a iz turizma i ugostiteljstva 16 članova. Predsjednik Skupštine Udruženja je Dragan Bogdanić (ZTC „Banja Vrućica“ A.D. Teslić).Izvršni odbor Udruženja razmatra  pitanja od značaja za unapređivanje rada i poslovanja  članica i broji 16 članova. Predsjednik Izvršnog odbora Udruženja  Strahinja Šunjka (Dubički robni magazin, Kozarska Dubica).

Aktuelnosti i najave

Recent Posts / View All Posts

aquanabanjaluka_1

Preporuke za sprječavanje ili smanjenje mogućnosti prenosa virusa SARS-CoV-2– Plivački bazeni

| Novosti iz Komore, slide, Turizam i ugostiteljstvo | No Comments

Preporuke za pridržavanje preventivnih mjera odnose na sve prostore bazenskog kompleksa (prostorije, garderobe, sanitarne čvorove…).Ove mjere se mogu primijeniti i na bazene koji imaju termalnu vodu, sumpornu vodu i druge vode s dokazanim terapijskim svojstvima, hidromasažne kade i slično.

87255853_3322609151100542_7650910726545997824_o

Preporuke za banje u Republici Srpskoj

| Novosti iz Komore, slide, Turizam i ugostiteljstvo | No Comments

U početnoj fazi povratka u uobičajen režim funkcionisanja predlaže se da se aktivira maksimalno do 50% postojećih kapaciteta zdravstvene ustanove.

banja vrucica

Dozvoljen rad bazena, wellness i spa centara u RS

| Novosti iz Komore, slide, Turizam i ugostiteljstvo | No Comments

Prilikom obavljanja djelatnosti subjekti kojima je odobren rad dužni su obavezno preduzeti mjere za sprečavanje pojave i širenja KOVID-19 bolesti na radnom mjestu.

webinar_alati

Vebinar „IT alati za rad na daljinu“

| Edukacija, Novosti iz Komore, slide, Turizam i ugostiteljstvo | No Comments

Širenje virusa korona promijenilo je mnoge navike, a uticalo je i na poslovne procese. Jedna od novina sa kojima su se susreli menadžeri svih nivoa, ali i brojni radnici, jeste organizovanje i obavljanje rada na daljinu.