11. javna licitacija: „PARMA TREND“ d.o.o. u stečaju LAKTAŠI

By 16. септембра 2019. Tenderi, Uncategorized No Comments

„PARMA TREND“ d.o.o. u stečaju LAKTAŠI                                                                                                          STEČAJ broj: 57 0 St 110174 14 St

Na osnovu članova 55, 105, 106, 107 i 108 Zakona o stečajnom postupku (Sl. glasnik RS 26/10), a u skladu sa Odlukom Skupštine povjerilaca od 05.04.2017. godine i Odlukom Odbora povjerilaca od 13.09.2019. godine, stečajni upravnik donosi

JEDANAESTA JAVNA LICITACIJA
I PREDMET PRODAJE:
1. – Hotel Laktaši – Nekretnina površine 765m2 se nalazi u ulici Karađorđeva 37 Laktaši, izgrađena na zemljištu označenom sa KČ 269/3 upisanom u ZK 140 KO Laktaši ukupne površine 1.302m2 umanjeno za 13m2 eksproprijacije zemljišta od strane Opštine laktaši za izgradnju kružnog toka, sa vlasništvom 1/1 udjela. Početna prodajna cijena kompletnog objekta sa zemljištem i opremom iznosi KM 1.822.425,33 i predstavlja cijenu ispod koje se ne može prodati, a iznosi 35% od procjenjene vrijednosti.
2. – Autoservis i Tehnički pregled vozila Laktaši – Nekretnina površine 679m2 se nalazi u ulici Karađorđevoj bb Laktaši izgrađena na zemljištu označenom sa KČ 486/6 upisanom u ZK 1039 KO Laktaši, ukupne površine 1.965m2, sa vlasništvom 1/1 udjela. Početna prodajna cijena kompletnog objekta sa zemljištem i opremom iznosi KM 602.711,13 i predstavlja cijenu ispod koje se ne može prodati, a iznosi 35% od procjenjene vrijednosti.
3. – Benzinska pumpa Lužani – Nekretnina površine 127m2 , sa nadstrešnicom površine 330m2 , hale u izgradnji površine 624m2 i poslovnog objekta u izgradnji površine 1.660m2 se nalazi u Lužanima Bosanskim, opština Derventa, izgrađena na zemljištu označenom sa KČ 1120/2, 1121/2 upisanom u ZK 1, KO Lužani Bosanski, ukupne površine 6.985m2 i KČ 1083/2, 1120/3, 1120/4, 1121/3 upisanom u ZK 2, KO Lužani Bosanski, ukupne površine 9.017m2, sa vlasništvom 1/1 udjela. Početna prodajna cijena kompletnog objekta sa zemljištem i opremom je KM 562.681,07 i predstavalja cijenu ispod koje se ne može prodati, a iznosi 35% od procjenjene vrijednosti.
II PREGLED IMOVINE
1. Ponuđena imovina prodaje se u zatečenom pravnom statusu i viđenom stanju u momentu prodaje i na kupce se prenosi obim prava kojima prodavac raspolaže, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju.
2. Zbog veličine specifikacija opreme za svaku nekretninu pojedinačno ne vršimo objavu ali se spiskovi opreme mogu pogledati najavom na navedeni telefon.
3. Imovina se može pogledati na navedenim adresama (uz uslov da se ne ometa rad), a zainteresovani kupci dodatne informacije mogu dobiti radnim danom od 10-12 sati na telefon 066/704-117.
III PRAVO UČEŠĆA
1. Prodaja navedene imovine izvršiće se prikupljanjem zatvorenih i zapečaćenih pismenih ponuda uz mogućnost licitiranja na samoj licitaciji između registrovanih ponuđača koji su se prijavili na licitaciju zatvorenom ponudom i potpisali izjavu o depozitu.
2. Pravo učešća imaju sva pravna i fizička lica koja dostave zatvorenu pismenu ponudu za svaku nekretninu pojedinačno i dostave dokaz o uplaćenom depozitu na račun broj 562-099-81333280-80 (NLB banka ad Banja Luka) najkasnije do 15.10.2019. godine.
3. Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju pravna i fizička lica koja su izvršila uplatu depozita u iznosu od 50.000,00 KM za svaku pojedinačnu nekretninu označenu brojem 1,2,3.
4. Pravo učešća na licitaciji imaju svi registrovani ponuđači koji su se prijavili na licitaciju putem
zatvorenih ponuda i potpisali izjavu o saglasnosti za NE VRAĆANJE depozita u slučaju
odustajanja od kupovine.
IV DOSTAVLJANJE PONUDA I ODRŽAVANJE LICITACIJE
1. Pismene ponude u zatvorenim i zapečaćenim kovertama sa kompletnom dokumentacijom se moraju predati isključivo putem pošte na adresu stečajnog dužnika „PARMA TREND“ doo u stečaju, ulica Vase Pelagića 10 (Lokal 6), 78000 Banja Luka sa naznakom PONUDA za (broj nekretnine) – NE OTVARAJ. Ponude moraju biti predate na poštu kao preporučena pošiljka najkasnije 15.10.2019. godine i neblagovremene ponude se neće razmatrati.
2. Ukoliko za neku nekretninu ne bude pismenih ponuda, odnosno uplata depozita, licitacija za tu nekretninu se neće održati.
3. Otvaranje prispjelih ponuda obaviće se na licitaciji zakazanoj dana 18.10.2019. godine. (petak) u 13 sati u sali (prizemlje) Okružnog privrednog suda u Banja Luci, Gundulićeva 108.
4. Otvaranje ponuda je javno i otvaranju mogu prisustvovati svi ponuđači, lično ili putem punomoćnika.
5. Sama licitacija putem zatvorenih i zapečaćenih ponuda održaće se i kada učestvuje samo jedan ponuđač.
V SADRŽAJ PONUDE
1. Ponuda treba da sadži:
– podaci o pravnom licu (izvod iz sudskog registara u originalu ili ovjerenu fotokopiju ne
stariji od 6 mjeseci, broj transakcionog računa,JIB broj, broj telefona pravnog lica, ime
ovlaštenog lica u postupku licitacije, kopija identifikacionog dokumenta, broj telefona i
adresa);
– podaci o fizičkom licu (ime i prezime , JMBG, adresa, broj telefona i kopija
identifikacionog dokumenta);
– broj i naziv nekretnine na koju se ponuda podnosi i iznos ponude izražen u KM.
2. Ponude moraju biti potpisane od strane podnosioca i ovjerene pečatom ako je podnosilac pravno lice.
VI POSTUPAK LICITACIJE
1. Prije otvaranja zatvorenih ponuda komisija će saopštiti pravila licitacije.
2. Ponuđači su dužni prije početka licitacije dokazati svoj identitet ličnom kartom ili
pasošem i ovjerenom punomoći za zastupanje ukoliko se radi o zastupniku.
3. Ako se za istu nekretninu prijavi dva ili više ponuđača Komisija će utvrditi rang listu ponuđača koji su ispunili uslove iz oglasa i objaviti javno nadmetanje sa početnom najvišom cijenom koja je ponuđena putem zatvorene ponude i Komisija će proglasiti pobjednikom ponuđača koji izlicitira najvišu cijenu nekretnine ili ako ponuđači odustanu od licitiranja prihvata se najviša cijena ponuđena putem zatvorene ponude. Pravila licitiranja će biti definisana prije početka javnog nadmetanja.
4. Nakon zaključenja licitacije utvrđuje se lista ponuđača koji su ponudili cijene iznad minimuma i konstatuje se da su nekretnine prodate najpovoljnijem ponuđaču. Depozit koji je uplaćen od strane odabranog kupca smatra se dijelom avansne uplate.
5. Ponuđačima izuzev prva tri sa rang liste izvršiće se povrat depozita najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana od javnog nadmetanja.
6. Sa ponuđačem (kupcem) koji je ponudio najveću pojedinačnu cijenu i izvršio uplatu ukupne kupoprodajne cijene u roku od 30 dana od dana javnog nadmetanja zaključiće se ugovor u roku od 8 dana od dana uplate sredstava.
7. Ukoliko izabrani kupac ne izvrši uplatu kupoprodajne cijene u navedenom roku smatraće se da je odustao od kupovine i gubi pravo na vraćanje depozita na osnovu potpisane izjave, a stečajni upravnik će zaključkom proglasiti prodaju nevaljanom i novim zaključkom odrediti da je nekretnina prodana drugom po redu ponuđaču koji treba u roku od 30 dana od dana prijema tog zaključka da uplati prodajnu cijenu. Ako ni drugi ponuđač ne uplati prodajnu cijenu u predviđenom roku isto pravilo važi i za trećeg ponuđača.
8. Sve troškove oko ovjere kupoprodajnog ugovora, pripadajuće takse i poreze, kao i pripadajući PDV u vezi sa navedenom imovinom snosi kupac.
9. Kupac nekretnina preuzima obavezu arhivske građe stečajnog dužnika u skladu sa Zakonom o arhivskoj građi.
10. Ovaj oglas – zaključak je objavljen na oglasnoj tabli suda, dnevnom listu EuroBlic i web stranici www.komorars.ba.

Banja Luka,16.09.2019. godine Stečajni upravnik

Print Friendly

Leave a Reply