„Banja Vrućica“ – oaza komfora, ljubaznosti i prijatnog ambijenta

Da gosti Zdravstveno-turističkog centra „Banja Vrućica“ odlaze zadovoljni, s riječima hvale i puni lijepih uspomena, govore i knjige utisaka iz tamošnjih ugostiteljskih objekata, a koje su pune pozitivnih komentara.

„Kao i uvijek, velike pohvale za hotel ‘Kardial’. Vaša hrana, osoblje, smještaj i cjelokupne usluge očaravaju i iako svaki put dolazim poslom i nemam vremena za odmor, ipak se osjećam prijatno“, napisala je Gordana Š., koja redovno odsjeda u „Kardialu“.

„Kada dođem u Sarajevo na sve moguće načine ću pričati o vašoj ljubaznosti i pažnji“, napisao je on.

Radu, koja je posjetila „Kardial“, impresionirali su okolina i ljubazno osoblje.

„Hotel ‘Kardial’ je vrhunski hotel, ne samo na području zdravstvenog turizma. Medicinskom osoblju dajem peticu zbog susretljivosti i ljubaznosti, a cijeli prostor je oaza ljudi dobre volje“, napisala je Rada.

Čarobna priroda i divan doček, oduševili su, kako je napisao u knjizi utisaka, jednog gosta koji je takođe odsjeo u „Kardialu“. I ostali imaju identičan stav.

„Sve je veoma čisto, krevet je udoban, sobe su dovoljno velike, a osoblje veoma ljubazno“, napisala je Dora, koja je oduševljena „Kardialom“.

Mirzu M. je najviše oduševilo ljubazno osoblje, spremno da pomogne u svako vrijeme.

„Besplatan parking je dostupan ispred hotela, besplatna internet konekcija, veoma lijepe sobe, odličan fitnes studio“, napisao je ovaj zadovoljni gost.

Damjana, koja je odsjela u „Kardialu“, napisala je da je ono što ovaj hotel čini izvanrednim odlično osoblje.

„Ovdje sam u posjeti. Živim u Americi, tačnije u Orlandu, na Floridi, i sve što mogu da kažem je da ste izvanredni, počevši od medicinskog osoblja pa do wellness centra, čista desetka“, napisala je Tatjana V.

I Boris i Ruža iz Hamburga su Wellness&Medical centar „Stara banja“ ocijenili ocjenom 10.

Bane iz Slovenije je iskreno zahvalio osoblju Wellness&Medical centra „Stara banja“ na, kako je napisao, divno provedenim treninzima.

„U svakom slučaju opravdavate četiri zvjezdice, svaka pohvala od srca“, napisao je on.

Asim, koji je uživao u velnesu, oduševljen je izuzetnom ljubaznošću, profesionalizmom i visokim kvalitetom usluga.

A i gosti hotela „Posavina“ odlazili su jednako zadovoljni, oduševljeni ljubaznim osobljem i prijatnim ambijentom.

„Kompletno osoblje hotela ‘Posavina’ su vrhunski profesionalci, uvijek nasmijani i plijene svojom ljubaznošću. Doći ćemo opet!“, navela je grupa penzionera iz Laktaša.

Velike pohvale osoblju „Posavine“ stigle su i od bivšeg radnika u ugostiteljstvu, koji je napisao da profesionalizam i srdačan odnos, kao i besprekorna usluga, zaslužuju pohvalu svakog stepena.

Zadovoljni bračni par, koji u „Banju Vrućicu“ dolazi od 2008. godine, napisao je da su uvijek odlazili srećni i zadovoljni.

„Osoblje je vrlo ljubazno i iz ‘Banje Vrućice’ uvijek smo odlazili puni lijepih uspomena“, napisali su oni.

„Odlazimo iz ‘Banje Vrućice’ s izuzetno lijepim utiscima. Srdačan doček na recepciji hotela ‘Hercegovina’, perfektna stručnost i ljubaznost kompletnog osoblja i savršeno funkcionisanje svih službi. Nadamo se da ćemo opet doći“, napisali su Momo i Senka.

Milutin iz Dervente zahvalio je na ljubaznosti kompletnom osoblju hotela „Hercegovina“ i hotela „Srbija“.

A Dušan iz Laktaša, koji je sa suprugom boravio prvi put u „Banji Vrućici“, u hotelu „Hercegovina“, napisao je da je prijatno iznenađen organizacijom, odgovornošću, uslugama i osobljem.

„Vi ste zaista u srcu prirode. Čuvajte to i dalje razvijajte. Želimo vam da i dalje napredujete“, napisao je on.

Nigor M., koji je odsjeo u hotelu „Srbija“, pohvalio je raznovrsnu, ukusno spremljenu hranu, kao i izgled hotela.

„Rad posluge je na visokom nivou, a hrana do klijenata stiže veoma brzo i servira se na veoma elegantan i kulturan način. Posluga je veoma kulturna i raspolaže svim potrebnim informacijama za koje su korisnici usluga restorana zainteresovani“, napisao je Nigor M.

„Prvi put smo u ‘Banji Vrućici’ i želimo da pohvalimo sve osoblje, za njihovu ljubaznost, ekspeditivnost i stručnost, počevši od ljekara, tehničara, kuhara, konobara, pa sve do recepcije“, napisale su Nada i Ružica.

Ljilja J. oduševljena je stručnošću i gostoljubivošću u hotelu „Srbija“, koja je, kako je napisala, bila na visokom nivou.

„Izdvajam osoblje na vježbi disanja i relaksacije, kade i ultrazvuka“, napisala je ona.

I porodicu Hajduk je oduševila ljubaznost osoblja hotela „Srbija“, a kako su napisali, kompletan program, kao i hrana su odlični.

Leave a Reply