Info Pult

Digitalno upravljanje zemljištem za veći prinos u poljoprivredi

By | Novosti iz Komore, Poljoprivreda | No Comments

Trebinje, Prijedor, Brod i Srbac biće prve lokalne samouprave u Republici Srpskoj, BiH koje će koristi jedinstvenu poljoprivrednu platformu- AgroLIFE, softver za digitalno upravljanje poljoprivrednim zemljištem.

Upotreba ove platforme omogućena je u okviru develoPPP.de projekta „Digitalizacija opštinskog upravljanja zemljištem“ koju provode kompanija TeleGroup i GIZ u ime njemačkog Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ) uz podršku Regionalne mreže za povoljno poslovno okruženje BFC SEE) .

Cilj projekta je unapređenje kapaciteta za digitalno upravljanje poljoprivrednim zemljištem, koje se dodjeljuje putem zakupa, a kojim upravlja lokalna samouprava.

AgroLIFE softver, koji je razvio „Telegroup“, omogućava lokalnim samoupravama automatizovano upravljanje, pregled i obradu podataka neophodnih za kvalitetno upravljanje zemljištem, kao i praćenje promjena nastalih na parcelama. Ujedno, ovaj softver omogućiće i vlasnicima poljoprivrednih dobara da efikasno planiraju, organizuju i upravljaju poljoprivrednom proizvodnjom u cilju povećanja prinosa, ukupnih prihoda i smanjenja operativnih troškova.

U okviru projekta, lokalnim samoupravama prezentovane su mogućnosti koje nudi ovaj softver. Tom prilikom predstavnici „TeleGroupa“, Diana Gligorijević suvlasnica i Stefan Đurović, menadžer na projektu naveli da će se daljim razvojem platforme doprinijeti efikasnijem korišćenju obradivog zemljišta, povećanju zadovoljstva zakupaca i očuvanju kvaliteta zemljišta.

Amira Omanović, menadžerka projekta, istakla je da se poljoprivrednicima u saradnji sa opštinama otvaraju nove mogućnosti za povećanje produktivnosti i kvaliteta prinosa, uvezivanjem u jedinstvenu digitalnu platformu koja se može nadograđivati specijalizovanom opremom. S druge strane, opštine mogu lakše i efikasnije pratiti način korištenja zakupljenog poljoprivrednog zemljišta, kako bi mu očuvali kvalitet i spriječili degradaciju, a istovremeno je moguće raspolagati podacima o vrsti i strukturi ukupne poljoprivredne proizvodnje na teritoriji opštine.

Sporazum o saradnji na unapređenju kapaciteta gradova i opština za digitalnim upravljanjem zemljištem potpisali su predstavnici pilot gradova i opština u BiH, Privredna komora Republike Srpske, kompanija TeleGroup  i GIZ.

S obzirom da pilot lokalne samouprave u Srbiji već koriste AgroLIFE platformu, biće mentori kolegama u susjednim zemljama, što će omogućiti regionalnu razmjenu iskustava i doprinijeti procesu digitalizacije u regionu.

Ovaj projekat je rezultat zajedničke saradnje BFC SEE mreže i njenih članica NALED-a, Privredne komore RS i Privredne komore Crne Gore.

BFC SEE (Business Friendly Certificate in South East Europe) mreža je regionalna mreža koju čine partnerske institucije iz BiH, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Srbije i Hrvatske, koja provodi program unapređenja konkurentosti JLS  i BFC SEE  sertifikaciju jedinica lokalne samouprave za povoljno poslovno okruženje.

„PARMA TREND“ d.o.o. u stečaju LAKTAŠI: 13. javna licitacija

By | Tenderi | No Comments

„PARMA TREND“doo u stečaju  LAKTAŠI                                           STEČAJ broj: 57 0 St 110174 14 St

 

Na osnovu članova 55, 105, 106, 107 i 108 Zakona o stečajnom postupku (Sl. glasnik RS 26/10), a u skladu sa Odlukom Skupštine povjerilaca od 20.11.2019. godine, i  Odlukom Odbora povjerilaca od 25.06.2020. godine, stečajni upravnik donosi

 

TRINAESTA JAVNA LICITACIJA

I   PREDMET PRODAJE:

  1. – Hotel Laktaši – Nekretnina površine 765m2 se nalazi u ulici Karađorđeva 37 Laktaši, izgrađena na zemljištu označenom sa KČ 269/3 upisanom u  ZK 140 KO Laktaši ukupne površine 1.302m2 umanjeno za 13m2 eksproprijacije zemljišta od strane Opštine Laktaši za izgradnju kružnog toka, sa vlasništvom 1/1 udjela. Početna prodajna cijena kompletnog objekta sa zemljištem i opremom iznosi KM 1.301.732,38 i predstavlja cijenu ispod koje se ne može prodati, a iznosi 25% od procjenjene vrijednosti.

 

  1. – Benzinska pumpa Lužani – Nekretnina površine 127m2 , sa nadstrešnicom površine 330m2 , hale u izgradnji površine 624m2 i poslovnog objekta u izgradnji površine 1.660m2  se nalazi u Lužanima Bosanskim, opština Derventa, izgrađena na zemljištu označenom sa KČ 1120/2, 1121/2 upisanom u ZK 1, KO Lužani Bosanski, ukupne površine  985m2  i KČ 1083/2, 1120/3, 1120/4, 1121/3 upisanom u ZK 2, KO Lužani Bosanski, ukupne površine 9.017m2, sa vlasništvom 1/1 udjela. Početna prodajna cijena  kompletnog objekta sa zemljištem i opremom (nije uključen dio opreme po specifikaciji) je KM 401.915,05  i predstavalja cijenu ispod koje se ne može prodati, a iznosi 25% od procjenjene vrijednosti.

II    PREGLED IMOVINE

  1. Ponuđena imovina prodaje se u zatečenom pravnom statusu i viđenom stanju u momentu prodaje i na kupce se prenosi obim prava kojima prodavac raspolaže, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju.
  2. Zbog veličine specifikacija opreme za svaku nekretninu pojedinačno ne vršimo objavu ali se spiskovi opreme mogu pogledati najavom na navedeni telefon.
  3. Imovina se može pogledati na navedenim adresama (uz uslov da se ne ometa rad), a zainteresovani kupci dodatne informacije mogu dobiti radnim danom od 10-12 sati na telefon 066/704-117.

III     PRAVO UČEŠĆA

  1. Prodaja navedene imovine izvršiće se prikupljanjem zatvorenih i zapečaćenih pismenih ponuda uz mogućnost licitiranja na samoj licitaciji između registrovanih ponuđača koji su se prijavili na licitaciju zatvorenom ponudom i potpisali izjavu o depozitu.
  2. Pravo učešća imaju sva pravna i fizička lica koja dostave zatvorenu pismenu ponudu za svaku nekretninu pojedinačno i dostave dokaz o uplaćenom depozitu na račun broj 562-099-81333280-80 (NLB banka ad Banja Luka) najkasnije do 24.07.2020. godine.
  3. Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju pravna i fizička lica koja su izvršila uplatu depozita u iznosu od 50.000,00 KM za nekretninu označenu brojem 1, a za nekretninu označenu sa brojem 2  depozit iznosi   191,50 KM.
  4. Pravo učešća na licitaciji imaju svi registrovani ponuđači koji su se prijavili na licitaciju putem

zatvorenih ponuda i potpisali izjavu o saglasnosti za NE VRAĆANJE depozita u slučaju

odustajanja od kupovine.

IV   DOSTAVLJANJE PONUDA I ODRŽAVANJE LICITACIJE

  1. Pismene ponude u zatvorenim i zapečaćenim kovertama sa kompletnom dokumentacijom se moraju predati isključivo putem pošte na adresu stečajnog dužnika „PARMA TREND“ doo u stečaju, ulica Vase Pelagića 10 (Lokal 6), 78000 Banja Luka sa naznakom PONUDA za  (broj nekretnine) – NE OTVARAJ. Ponude moraju biti predate na poštu kao preporučena pošiljka najkasnije 24.07.2020. godine i neblagovremene ponude se neće razmatrati.
  2. Ukoliko za neku nekretninu ne bude pismenih ponuda, odnosno uplata depozita, licitacija za tu nekretninu se neće održati.
  3. Otvaranje prispjelih ponuda obaviće se na licitaciji zakazanoj dana 07.2020 godine. (utorak) u 13 sati u sali (prizemlje) Okružnog privrednog suda u Banja Luci, Gundulićeva 108.
  4. Otvaranje ponuda je javno i otvaranju mogu prisustvovati svi ponuđači, lično ili putem punomoćnika.
  5. Sama licitacija putem zatvorenih i zapečaćenih ponuda održaće se i kada učestvuje samo jedan ponuđač.

V    SADRŽAJ PONUDE

  1. Ponuda treba da sadži:

– podaci o pravnom licu (izvod iz sudskog  registara u originalu ili ovjerenu fotokopiju ne

stariji od 6 mjeseci, broj transakcionog računa,JIB broj, broj telefona pravnog lica, ime

ovlaštenog lica u postupku licitacije, kopija identifikacionog dokumenta, broj telefona i

adresa);

– podaci o fizičkom licu (ime i prezime , JMBG, adresa, broj telefona i kopija

identifikacionog dokumenta);

– broj i naziv nekretnine na koju se ponuda podnosi  i iznos ponude izražen u KM.

  1. Ponude moraju biti potpisane od strane podnosioca i ovjerene pečatom ako je podnosilac pravno lice.

VI    POSTUPAK LICITACIJE

  1. Prije otvaranja zatvorenih ponuda komisija će saopštiti pravila licitacije.
  2. Ponuđači su dužni prije početka licitacije dokazati svoj identitet ličnom kartom ili

pasošem i ovjerenom punomoći za zastupanje ukoliko se radi o zastupniku.

  1. Ako se za istu nekretninu prijavi dva ili više ponuđača Komisija će utvrditi rang listu ponuđača koji su ispunili uslove iz oglasa i objaviti javno nadmetanje sa početnom najvišom cijenom koja je ponuđena putem zatvorene ponude i Komisija će proglasiti pobjednikom ponuđača koji izlicitira najvišu cijenu nekretnine ili ako ponuđači odustanu od licitiranja prihvata se najviša cijena ponuđena putem zatvorene ponude. Pravila licitiranja će biti definisana prije početka javnog nadmetanja.
  2. Nakon zaključenja licitacije utvrđuje se lista ponuđača koji su ponudili cijene iznad minimuma i konstatuje se da su nekretnine prodate najpovoljnijem ponuđaču. Depozit koji je uplaćen od strane odabranog kupca smatra se dijelom avansne uplate.
  3. Ponuđačima izuzev prva tri sa rang liste izvršiće se povrat depozita najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana od javnog nadmetanja.
  4. Sa ponuđačem (kupcem) koji je ponudio najveću pojedinačnu cijenu i izvršio uplatu ukupne kupoprodajne cijene u roku od 30 dana od dana javnog nadmetanja zaključiće se ugovor u roku od 8 dana od dana uplate sredstava.
  5. Ukoliko izabrani kupac ne izvrši uplatu kupoprodajne cijene u navedenom roku smatraće se da je odustao od kupovine i gubi pravo na vraćanje depozita na osnovu potpisane izjave, a stečajni upravnik će zaključkom proglasiti prodaju nevaljanom i novim zaključkom odrediti da je nekretnina prodana drugom po redu ponuđaču koji treba u roku od 30 dana od dana prijema tog zaključka da uplati prodajnu cijenu. Ako ni drugi ponuđač ne uplati prodajnu cijenu u predviđenom roku isto pravilo važi i za trećeg ponuđača.
  6. Sve troškove oko ovjere kupoprodajnog ugovora, pripadajuće takse i poreze, kao i pripadajući PDV u vezi sa navedenom imovinom snosi kupac.
  7. Kupac nekretnina preuzima obavezu arhivske građe stečajnog dužnika u skladu sa Zakonom o arhivskoj građi.
  8. Ovaj oglas – zaključak je objavljen na oglasnoj tabli suda, dnevnom listu EuroBlic i web stranici komorars.ba.

 

 

Banja Luka, 29.06.2020. godine                                                                                             Stečajni upravnik

 

„TEHSAN’’ d.o.o. Banja Luka za trgovinu, projektovanje, izvođenje, grijanje i vodovodne instalacije, u stečaju: 15. javna licitacija

By | Tenderi | No Comments

„TEHSAN’’ d.o.o. Banja Luka za trgovinu, projektovanje,

izvođenje, grijanje i vodovodne instalacije, u stečaju

 Ulica Srpskih pilota 62,

 Banja Luka

 

Broj:  57 0 St 127812 18 St

Datum,  18.6.2020. godine

 

Na osnovu člana 155. stav 1. Zakona o stečaju (,,Službeni glasnik Republike Srpske’’, broj 16/16) i Odluke Skupštine povjerilaca donesene na ročištu u stečajnom postupku nad „TEHSAN’’ d.o.o. Banja Luka, u stečaju, dana 28.11.2019. godine, stečajni upravnik, dana 18.6.2020. godine, donosi:

 

Z  A K  L  J  U  Č  A K

objavljuje se

PETNAESTA  JAVNA LICITACIJA

za prodaju pokretnih stvari (materijal  za grijanje, vodovodne instalacije i kupatila)

 

1.Prodaju se u cijelosti pokretne stvari „TEHSAN’’ d.o.o. Banja Luka, u stečaju,  Ulica Srpskih pilota 62: materijal  za grijanje, vodovodne instalacije i kupatila (ventili, pumpe, plinski kotao, sedlo, spojnice, obujnica, panelni radijator, diftung, itd.) koji se nalazi u skladištu Novakovići, Banja Luka. Na stvarima nema upisanih tereta.

2.Uvid u stanje predmetne opreme, količine, a koja je poimenično navedena u nalazu vještaka  mašinske struke Alekse Nježića, sa svim opisima i tehničkim karakteristikama, zainteresovana lica mogu izvršiti svakog radnog dana, u vremenu od 16,00 do 18,00 časova na adresi: Banja Luka,  Novakovići bb.

Prethodno se najaviti pozivom na broj telefona 065/510-692.

  1. Pokretne stvari se prodaju u viđenom stanju po principu „viđeno-kupljeno”, bez garancije stečajnog upravnika i u postojećem pravnom statusu i naknadne reklamacije se neće razmatrati, a na kupca se prenose obim i prava kojim stečajni dužnik raspolaže u momentu prodaje.
  2. Početna prodajna cijena imovine iznosi 3.121,76 KM. Procijenjena tržišna vrijednost imovine iznosi 36.880,97 KM. Imovina se na petnaestoj licitaciji ne može prodati za iznos manji od 3.121,76 KM.
  3. Depozit za ponuđače koji su zainteresovani za učešće na licitaciji radi kupovine pokretne imovine je 10% od početne prodajne cijene imovine koja se nudi na ovoj licitaciji. Pravo učešća na licitaciji imaju sva pravna i fizička lica koja uplate depozite u skladu sa naznakom i naprijed navedenim iznosom, i to najkasnije do 24 sata prije zakazane licitacije na transakcioni račun stečajnog dužnika br. 5520001858358558  kod Addiko Bank a.d. Banja Luka, i o izvršenoj uplati predoče dokaz. Nakon provjere uplate depozita licitiranju mogu pristupiti samo oni učesnici koji su uplatu izvršili u roku. Fizička lica mogu učestvovati na javnoj prodaji lično ili biti predstavljena po punomoćniku. Ako u nadmetanju učestvuju lično, dužna su radi dokazivanja identiteta, prije početka nadmetanja pokazati stečajnom upravniku ličnu kartu i dokaz o uplati depozita. Ako fizičko lice zastupa punomoćnik, isti je obavezan predati stečajnom upravniku valjanu punomoć za zastupanje i dokaz o uplati depozita.

Pravna lica mogu biti predstavljena po zakonskom zastupniku ili punomoćniku. Ukoliko pravno lice predstavlja zakonski zastupnik isti je obavezan stečajnom upravniku predati na uvid Rješenje o upisu u sudski registar-original ili izvod iz registracije, ličnu kartu i dokaz o uplati depozita. Ukoliko pravno lice predstavlja punomoćnik, isti je obavezan da stečajnom upravniku preda na uvid valjanu punomoć i dokaz o uplati depozita.

  1. Lica sa neurednom dokumentacijom za utvrđivanje identiteta ili bez navedene dokumentacije neće moći učestvovati u nadmetanju.
  2. Sve direktne i indirektne troškove vezane za imovinu koja je predmet ove licitacije, pripadajuće takse i poreze u vezi sa pokretnim stvarima snosi kupac, a prodavac nakon prodaje i naplate kupoprodajne cijene, nema u odnosu na prodane stvari nikakvih obaveza. Isplatom kupoprodajne cijene i plaćanjem svih potrebnih poreza i taksi prestaju sve kupčeve obaveze prema prodavcu. Porezi i troškovi koji proističu iz ugovora o kupoprodaji, dodaju se na postignutu cijenu, i u cijelosti ih snosi proglašeni kupac. Troškove demontaže i transporta opreme, koja je predmet prodaje, snosi proglašeni kupac.
  3. Nakon zaključenja nadmetanja utvrđuje se lista ponuđača koji su ponudili cijene iznad minimuma i konstatuje se da je oprema prodana najpovoljnijem ponuđaču.

Ponude koje ne sadrže jasno određeni iznos ili se pozivaju na neku drugu ponudu ili na uslove koji nisu u oglasu, kao i uslovne ponude su nevažeće i neće ući u razmatranje.

Javna prodaja održaće se i kad prisustvuje samo jedan ponuđač.

Pravila prodaje za učesnike licitacije biće objavljena neposredno prije održavanja licitacije.

  1. Prodaja imovine obaviće se putem usmenog javnog nadmetanja – licitacije, dana 29.6.2020.god. (ponedeljak) sa početkom u 15,00 časova, u zgradi Okružnog privrednog suda u Banja Luci, ul. Gundulićeva bb,  u sali za licitacije/prizemlje.

10.Kupac čija cijena bude prihvaćena dužan je u roku od 7 dana zaključiti ugovor o kupoprodaji, a u roku od  15 dana nakon licitacije uplatiti na transakcioni račun stečajnog dužnika br. 5520001858358558 kod Addiko Bank a.d. Banja Luka izlicitirani iznos. Kupcu koji putem licitacije kupi ponuđenu cjelokupnu imovinu i izvrši uplatu kupoprodajne cijene stečajni dužnik predaje u posjed predmetnu  imovinu u roku od 8 dana od dana izvršene uplate. Ukoliko kupac u predviđenom roku ne pristupi preuzimanju kupljene imovine, prodavac mu nije dužan vratiti izlicitiranu cijenu.

11.Ukoliko kupac sa najpovoljnijom ponudom u roku ne uplati cijenu, stečajni upravnik će zaključkom proglasiti prodaju nevaljanom i odrediti da je drugi kupac po redu stvarni kupac, i koji je dužan da uplati licitirani iznos u roku od 5 dana nakon isteka roka za prvog kupca. Ukoliko ni drugi ponuđač ne deponuje prodajnu cijenu u predviđenom roku, isto pravilo važi i za trećeg ponuđača. Ukoliko kupac u navedenom roku ne ispuni obaveze u pogledu uplate kupoprodajne cijene, smatraće se da je odustao od kupovine i gubi pravo na vraćanje depozita. Depozit koji je uplaćen od strane odabranog ponuđača-kupca, smatra se dijelom avansne uplate.

12.Ponuđačima čije ponude nisu prihvaćene vratiće se obezbjeđenje odmah ili najkasnije 3 dana nakon nadmetanja.

13.Ovaj oglas biće objavljen i na oglasnoj tabli suda, na oglasnoj tabli dužnika, dnevnom listu ‘’Glas Srpske’’ i WEB stranicama: www.bl.komorars.ba , www.komorars.bawww.komorabih.ba

 

Stečajni upravnik

 

 

 

 

 

EKO – FRIGO d.o.o. Banja Luka – u stečaju: Zaključak o III javnoj prodaji

By | Tenderi | No Comments

EKO – FRIGO d.o.o. Banja Luka – u stečaju

Pave Radana br. 51

Broj: 57 0 St 129988 19 St

 

Datum: 26.06.2020. godine

 

Na osnovu člana 155., 160. i 166. Zakona o stečaju (“Službeni glasnik RS” br. 16/16), Odluke Skupštine povjerilaca EKO – FRIGO doo Banja Luka – u stečaju od 11.02.2020. godine, a u skladu sa članovima 24. do 39. Pravilnika o utvrđivanju standarda za upravljanje stečajnom masom ( “Službeni glasnik RS” br. 54/17)   stečajni upravnik  objavljuje:

 

ZAKLJUČAK O  III JAVNOJ PRODAJI

(USMENIM JAVNIM NADMETANJEM – LICITACIJA)

Stečajni dužnik EKO – FRIGO doo Banja Luka – u stečaju, prodaje putem usmenog javnog nadmetanja (licitacija) sljedeću pokretnu imovinu:

  1. OSNOVNA SREDSTVA – oprema
  Naziv br. kom procjenjena vrijednost vrijednost ukupno Depozit Napomena
1 MAŠINA – VISOKOPRITISNI STROJ ZA PJENU U SPREJU 1 45.000,00 45.000,00 4.500,00 novo, nekorišteno
2 RAČUNAR, TELEFON, SKENER, KLIMA, TV 5   150,00 15,00  

 

  1. ZALIHE ROBE (novo, nekorišteno) – dijelovi za ventilacione i rashladne uređaje i ostala elektronska i instalaciona oprema i uređaji (agregati, alati, bakarne cijevi, redukcije, T komadi i koljena, boce za freon, carel, carel 100, crijeva, detektori, dihtunzi, dizne, el.ploče i table, elise, el. motori, eliweli, filteri, grijači, holenderi, isparivači, klip-klipnjače, kompresori, kliješta, kondenzatori, kućišta, konektori, ventili, ležaji, manometri, mreže, nosači, prekidači, presostati, priključci, pumpe, razvodne kutije i ormari, redukcije, rešetke, resiveri, regulatori, separatori, sklopnici, sonde, tajmeri, termometri, termostati, ventilatori, vidno staklo, releji, dozator-cilindar, electrode, mašina za prepoznavanje freona i sl…) ukupne procjenjene vrijednosti 198.073,80 KM.

Iskazane procjenjene vrijednosti su bez obračunatog PDV-a.

NAČIN I USLOVI PRODAJE

Osnovna sredstva – oprema prodaje se u dva lota (prikazano u tabeli)

Zalihe robe prodaju se raspoređeno u 64 lota. Spisak zaliha robe, sa naznakama lotova i njihove pojedinačne procjenjene vrijednosti te iznosima depozita za svaki od lotova sastavni su dio prodajne dokumentacije.

Imovina se prodaje u faktičkom, pravnom i viđenom stanju u kakvom se nalazi u momentu prodaje i neće se primati nikakve naknadne reklamacije u pogledu prodate imovine.

Uvid u stanje i karakteristike imovine te preuzimanje prodajne dokumentacije   zainteresovana lica mogu izvršiti svakog radnog dana u vremenskom periodu 08 – 16 časova. Prethodno je potrebno najaviti se pozivom na tel.br. 065/662-170

Depozit za učešće na javnoj prodaji iznosi 10% od procjenjene vrijednosti. Nominalni iznosi depozita za OSNOVNA SREDSTVA navedeni su u tabeli dok su za ZALIHE ROBE nominalni iznosi depozita za svaki od lotova navedeni u prodajnoj dokumentaciji.

Pravo učešća na javnoj prodaji imaju sva pravna i fizička lica zastupljena putem zakonskog zastupnika ili punomoćnika i  koja uplate depozit sa naznakom lota i  navedenim iznosom  i to najkasnije 2 dana prije održavanja licitacije na žiro račun EKO – FRIGO doo Banja Luka – u stečaju br. 5672411100125072 otvoren kod Sberbank ad Banja Luka. Lica sa neurednom dokumentacijom za utvrđivanje identiteta ili bez navedene dokumentacije neće moći učestvovati na licitaciji.

Na ovoj javnoj prodaji imovina se ne može prodati ispod 40% od procjenjene vrijednosti.

Prije početka licitacije učesnici su dužni potpisati izjavu o gubitku prava na povrat depozita.

Licitacija će se održati i kada prisustvuje samo jedan ponuđač.

Stečajni upravnik imenuje Komisiju za sprovođenje postupka prodaje i donosi pravila licitacije koja će se predočiti učesnicima na početku licitacije.

Rok za uplatu kupoprodajne cijene iznosi 10 dana od dana održavanja licitacije. Uplatu izvršiti na račun EKO – FRIGO doo Banja Luka – u stečaju br. 5672411100125072 otvoren kod Sberbank ad Banja Luka.

Sve troškove poreza, PDV, taksa, naknada, prepisa i eventualno ostalih troškova u vezi sa imovinom koja je predmet prodaje snosi kupac.

Licitacija će se održati dana 16.07.2020. godine u prostorijama Okružnog privrednog suda u Banjoj Luci, Gundulićeva br.108, Banja Luka sa početkom u 13:00 časova.

Ovaj oglas objaviće se na oglasnoj tabli Okružnog privrednog suda u Banjoj Luci, dnevnom listu “Glas Srpske”  kao i na web stranicama Privredne komore Republike Srpske i Privredne komore RS – područna jedinica Banja Luka.

Stečajni upravnik

Aleksandar Vuksan

 

Slika 19

Skupština granskog udruženja za ICT

By | IT Centar, Najave događaja, Najave IKT | No Comments

Dana 02.07.2020. godine u 11.00h će se održati redovna Skupština granskog udruženja za ICT u Privrednoj komori Republike Srpske. Predsjednik Skupštine, gospođa Darinka Banjac ispred „M&I Systems“ d.o.o. Banja Luka, u saradnji sa sekretarom granskog udruženja je pripremila dokumenta za Skupštinu granskog udruženja.

Gransko udruženje za ICT je 15. po redu gransko udruženje formirano u Privrednoj komori Republike Srpske i izuzetno je značajno za rad svih ostalih sektora privrede. Iz tih razloga su u dnevni red rada Skupštine udruženja uključeni i izvještaji koji se odnose na:

  • Dualno obrazovanje u srednjim školama
  • Centar za digitalnu transformaciju je formiran odlukom UO PKRS i učešće domaći ICT kompanija na realizaciji;
  • Projekti u kojima privredna društva iz ICT-a mogu učestvovati sa svojim pilot projektima i razvijenim rešenjima;
  • Predstavljanje kapaciteta ICT sektora koje će biti realizovano nizom video prezentacija svim sektorima;

Očekujemo da se formira i novi Izvršni odbor koji će se rukovoditi zaključcima Skupštine i aktuelnim pitanjima digitalizacije i implementacije digitalnih sistema u proizvodnim procesima naše industrije.

Radna posjeta ministra spoljne trgovine i ekonomskih odnosa u Savjetu ministara BiH i predstavnika Privredne komore Republike Srpske, privrednim društvima “Ribnjak Janj” Banja Luka i “Tulumović” Laktaši

By | Novosti iz Komore | No Comments

Ministar spoljne trgovine i ekonomskih odnosa u Savjetu ministara gospodin Staša Košarac zajedno sa predstavnicima Privredne komore Republike Srpske i područne Privredne komore Banja Luka obišli su privredna društva “Ribnjak Janj” d.o.o. Tropik ribarstvo, Banja Luka i Mesnu industriju “Tulumović” d.o.o. Laktaši.

Read More
autobus-300x185

Međuentitetsko usklađivanje redova vožnje

By | Novosti iz Komore, Saobraćaj i veze, slide | No Comments

U skladu sa članom 9. stav 5. Pravilnika o postupku usklađivanja i registracije redova vožnje, načinu i postupku izdavanja dozvole i obrascu dozvole („Službeni glasnik BiH“, broj 7/18), Privredna komora Republike Srpske objavljuje prijedloge međuentitetskih redova vožnje koji prolaze kroz teritoriju Republike Srpske i na koje prevoznici iz Republike Srpske mogu uložiti prigovore shodno važećim propisima i Uputstvu za sprovođenje postupka usklađivanja međuentitetskih autobuskih redova vožnje Privredne komore Republike Srpske, u čijem je sastavu i obrazac za ulaganje prigovora.

Read More

„Srednje stručno obrazovanje: put do uspjeha“

By | Aktuelnosti | No Comments

U okviru projekta stručno obrazovanje u BiH, koje provodi Njemačko društvo za međunarodnu saradnju  – GIZ  pripremljena je  Brošura „Srednje stručno obrazovanje: put do uspjeha“ koja za cilj ima olakšavanje izbora budućeg zanimanja.

Koju srednju školu odabrati? Koji smjer upisati? Da li odabrati srednje stručno obrazovanje? Kakve su šanse za zaposlenje nakon završetka školovanja? Sa ovim i sličnim pitanjima suočavaju se brojni/e budući/e srednjoškolci/ke, ali i njihovi roditelji.

Ovom brošurom  budućim srednjoškolcima/kama olakšava se odabir srednje škole, a samim tim i odabir njihovog životnog poziva.

Ujedno, ovom brošurom  ukazuje se na značaj i potencijal srednjeg stručnog obrazovanja, jer pruža brojne prilike za usvajanje znanja i praktičnih vještina koje su od ključnog značaja za uspješnu karijeru nakon školovanja.

U brošuri je predstavljeno 13 inspirativnih priča osoba koje su ostvarile uspjeh u sferi stručnog obrazovanja. Nadamo se da će njihove priče, iskustvo i savjeti podstaći mlade ljude da odaberu srednje stručno obrazovanje.

10.3.1. Srednje strucno obrazovanje – put do uspjeha

Prezentacija Nacionalnog parka „Sutjeska“

By | Novosti iz Komore, Turizam i ugostiteljstvo | No Comments

Rukovodilac Sektora za razvoj i unapređenje Nacionalnog parka „Sutjeska“ Mirjana Radović rekla je da je ponuda ovog nacionalnog parka raznovrsna i da nude više od 300 ležajeva u različitim smještajnim kapacitetima – od bungalova, paviljona, planinskih koliba, preko hotela „Mladost“, do luksuznih vila na Tjentištu.

„Sadržaj je prilagođen svim generacijama i uzrastima, počevši od edukativnih programa, preko planinarskih tura kroz srce prašume Perućice, uspona na Maglić i posjete jezerima Zelengore i Trnovačkom jezeru. Tu su i kulturno-istorijske ture, obilazak Memorijalnog kompleksa, čas istorije kod Centralnog spomenika, posjeta Muzeju bitke na Sutjesci i Spomen-kući `Panorama`“, izjavila je Radovićeva novinarima u Privrednoj komori Republike Srpske.

Radovićeva je navela da je u ovom nacionalnom parku posljednjih mjeseci mnogo urađeno na poboljšanju smještajnih kapaciteta i ukupne turističke ponude, a samim tim su se opredijelili da predstave ponudu putem kampanje „I odmor, i avantura“, koja će poslije Banjaluke biti nastavljena u Sarajevu, Trebinju i Mostaru.

Ona je najavila da će od ponedjeljka, 15. juna, biti pokrenuta aplikacija za rezervisanje smještaja u okviru programa dodjele turističkih vaučera. Radovićeva je istakla da su građani pokazali zainteresovanost za posjetu Nacionalnom parku „Sutjeska“ i da očekuju veliki broj ljudi, s obzirom na sadržaje i popularne cijene. Ona je pozvala građane Republike Srpske da iskoriste svoje turističke vaučere, koje dodjeljuje Vlada Srpske, za boravak u ovom nacionalnom parku.

Pero Ćorić, direktor Privredne komore Republike Srpske rekao je da su današnjom promocijom u ovoj komori željeli na podrže Nacionalni park „Sutjeska“ u njihovim naporima i velikom iskoraku koji su napravili kada je riječ o sadržajima koji nude turistima. Prema njegovim riječima, ovo je dobra prilika da se i putem projekta turističkih vaučera i inače kroz razvoj turizma u Srpskoj pokaže šta to sve nudi Nacionalni park „Sutjeska“. Direktor Privredne komore Republike Srpske, Pero Ćorić je naveo da je turizam u ekspanziji, ali da je pogođen pandemijom virusa korona, te istakao da je neophodno da se pomogne ovoj privrednoj grani i da građani Srpske budu opredijeljeni da posjećuju domaće turističke destinacije.

Objavljena Odluka Vjeća ministara Bosne i Hercegovine o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg

By | Aktuelnosti | No Comments

Na sajtu Savjeta  ministara Bosne i Hercegovine  juče je objavljena Odluka o primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg broj 89/20 od 29.5 2020. godine, čime su se stekli uslovi za izdavanje Potvrde o bh porijeklu roba usluga ili radova, za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg u procedurama javnih nabavki od strane Privredne komore Republike Srpske.

Prema  odluci, ugovorni organ je obavezan prilikom obračuna cijena ponuda, u svrhu poređenja ponuda, umanjiti cijene domaćih ponuda za preferencijalni faktor domaćeg od 30% u postupcima javnih nabavki kod kojih je objavljeno obavještenje o nabavci ili upućen poziv ponuđačima za postupke koji nemaju obavještenje o nabavci u periodu od 01.06.2020. godine do 01.06.2021. godine.

U postupcima javne nabavke kod kojih je objavljeno obavještenje o nabavci ili upućen poziv ponuđačima za postupke koji nemaju obavještenje o nabavci u 2019. godini i do 01.06.2020. godine i u kojima nije zaključen ugovor o javnoj nabavci ili okvirni sporazum do početka primjene ove odluke primjenjuje se preferencijalni faktor domaćeg od 5%.