Kampanju “Kupujmo domaće” podržale institucije, preduzeća i javne ličnosti: Opterećeni brendovima i markama bez potrebe

kupujmo domaceOjačati privredu i sačuvati radna mjesta u vrijeme krize izazvane širenjem virusa korona, samo su neki od ciljeva kampanje “Kupujmo domaće” koju su, osim institucija, podržale brojne ličnosti iz svijeta sporta, muzike i filma, koje u kratkim video-klipovima šalju jasnu poruku stanovnicima Srpske, “Naše je bolje”.
Cilj kampanje koju realizuje Privredna komora Republike Srpske jeste da dodatno utiče na svijest potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda. Na taj način, osim što jačaju preduzeća, stvara se mogućnost za otvaranje novih radnih mjesta, a više novca izdvaja se za penzije, bolnice, škole, što je u vrijeme širenja virusa korona i njenog uticaja na privredu od izuzetne važnosti.

Među onima koji su ovih dana stali uz privrednike Srpske i poslali poruke podrške je i čuveni glumac Tihomir Tika Stanić, koji za “Glas Srpske” kaže da je ova kampanja dobar potez da se održi domaća proizvodnja u ovom teškom vremenu.

– Ovo je način da ljudi u doba korone shvate koliko smo se opteretili brendovima i markama. Tek sada vidimo da sve to nije ni potrebno. Možda je ovo način da ljudi konačno shvate da u svom okruženju imaju sve što im treba – poručio je Stanić.

Poziv građanima da kupuju domaće uputio je i Nenad Janković, alijas dr Nele Karajlić, koji u video-poruci poziva građane da zbiju redove i kupuju domaće. Među onima koji vuku korijene sa ovih prostora, a koji su podržali kampanju koja je počela 2. aprila i trajaće idućih mjeseci su i Nemanja Majdov, Tijana Bošković, Nataša Ninković, Nikola Pejaković i drugi.

Za privrednike čije je poslovanje otežano podrška znači nadu za opstanak. Vlasnik kompanije “Frukta trejd”, koja osim prodajnih objekata ima i proizvodne pogone, Duško Reljić kaže da u vrijeme kada svaka zemlja “brine samo svoju brigu” potrošači treba da pruže šansu domaćim proizvodima.

– Sve što se proizvodi u našim preduzećima treba da bude prioritet. Nije tačno da su u drugim zemljama kvalitetniji proizvodi od naših. Garantujem da je naš kečap “tomiko” kvalitetan, kao i sokovi iz naših preduzeća širom RS i drugi proizvodi – rekao je Reljić.

Portparol Privredne komore RS Vladimir Blagojević kaže za “Glas Srpske” da je kampanja naišla na odličan odjek u javnosti.

– Osim institucija i javnih ličnosti koje su nas podržale, svaki potrošač može dati svoj doprinos kupujući domaće proizvode. Kupovina domaćih proizvoda je važna uvijek, a sada je još važnija. U ovakvim situacijama, kada su se sve zemlje okrenule sebi, vrijeme je da se i mi okrenemo sebi. Apelujemo na sve da budu odgovorni, da ostanu kod kuće, ali da onda kada moraju u kupovinu, kupuju domaće – poručio je Blagojević.

Oznake

Vladimir Blagojević kaže da su istraživanja koje je Privredna komora sprovela pokazala da mnogi građani domaćim smatraju i proizvode iz Srbije i Hrvatske.

– Zbog toga smo u saradnji sa najvećim tržnim centrima u RS pokrenuli aktivnosti na obilježavanju polica na kojima se nalaze domaći proizvodi, gdje će biti stavljena markica sa znakom i natpisom “Proizvedeno u Srpskoj” i slogan “Naše je bolje” kako bismo olakšali potrošačima prepoznavanje domaćih proizvoda – rekao je Blagojević.

Print Friendly

Leave a Reply