Održan seminar „Razvoj brenda“

Upoznavanje učesnika za procesom razvoja brenda, u smislu analize tržišta, pozicioniranja i plasmana brenda, bio je cilj seminara „Razvoj brenda“, koji je juče održan u Privrednoj komori Republike Srpske.

Razvoj brenda jedna je od navažnijih funkcija marketinga i uslov za bolje pozicioniranje proizovda na tržištu i povećanje prodaje.

Seminar je bio dizajniran kroz tri cjeline:

I Razumijevanja tržišta – Šta ne znamo?

  • Kako razumjeti tršište da bi proširili biznis?
  • Istraživanje potrošača/kupaca, konkurencije i prodajnih kanala
  • Istraživanje tržišta o koristima brenda
  • Razumjevanje vlastitih proizvoda naspram tržišnih potreba; vrijednost brenda vlastitih proizvoda
  • Tržišna segmentacija i izbor ciljnog tržišta

II Pozicioniranja brenda – Kome da se nudimo?

  • Usklađivanje proizvoda sa vrijednostima brenda i potrošačima
  • Razvoj jedinsvenog prodajnog prijedloga za brend
  • Razvoj vizije branda i pozicioniranje brenda
  • Određivanje cijene

III Razvoj i lansiranje BREND MIXa – Proizvod u ruci a brend u glavi?

  • Fizička obilježja brenda
  • Imidž brenda i korištenje brenda
  • Namjena kupovine
  • Inovacija
  • Vrijednost brenda, plan brenda, i dobit i gubici brenda
  • Studije slučaja

Seminaru, koji je bio besplatan, prisustvovalo je više od 40 predstavnika privrednih društava iz Srpske.

Print Friendly

Leave a Reply