{"id":43205,"date":"2022-11-22T14:33:39","date_gmt":"2022-11-22T12:33:39","guid":{"rendered":"https:\/\/komorars.ba\/?p=43205"},"modified":"2022-11-22T14:33:39","modified_gmt":"2022-11-22T12:33:39","slug":"pozicioniranje-bosne-i-hercegovine-na-globalnom-mice-trzistu","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/komorars.ba\/pozicioniranje-bosne-i-hercegovine-na-globalnom-mice-trzistu\/","title":{"rendered":"Pozicioniranje Bosne i Hercegovine na globalnom MICE tr\u017ei\u0161tu"},"content":{"rendered":"

O DOGA\u0110AJU<\/strong><\/p>\n

USAID Turizam je proveo procjenu spremnosti zemlje kako bi identificirao potencijal pozicioniranja BiH kao atraktivne destinacije za MICE turizam. Izvje\u0161taj je otkrio da BiH ima nedovoljno iskori\u0161ten potencijal za privla\u010denje dva glavna tr\u017ei\u0161na MICE segmenta: poticajnih putovanja, kao i korporativnih sastanaka i sastanaka organizacija\/asocijacija. Na osovu toga, USAID Turizam je razvio kratkoro\u010dni i srednjoro\u010dni plan kako bi pomogao u rastu privla\u010dnosti zemlje na me\u0111unarodnom MICE tr\u017ei\u0161tu.<\/p>\n

Tokom doga\u0111aja \u0107emo:<\/strong><\/p>\n

Objaviti detalje plana za rast privla\u010dnosti zemlje na me\u0111unarodnom MICE tr\u017ei\u0161tu i kako BH turisti\u010dka industrija mo\u017ee u\u010destvovati u njemu, te djelovati na rast svog poslovanja i diverzificirati ga u novi tr\u017ei\u0161ni segment<\/p>\n

Odr\u017eati seminar o osnovama MICE turizma, koju vodi internacionalni stru\u010dnjak, Milo\u0161 Milovanovi\u0107, konsultant i partner u GainingEdge, jednoj od vode\u0107ih konsultantskih ku\u0107a u svijetu, s ciljem upoznavanja prisutnih sa najnovijim razvojnim trendovima, razlikama izme\u0111u MICE i industrije privatnih putovanja, te koje su najbolje prakse u pristupu za rast biznisa unutar MICE segmenata<\/p>\n

KO MO\u017dE PRISUSTVOVATI?<\/strong><\/p>\n

Doga\u0111aj je otvoren za stakeholdere koji \u017eele pro\u0161iriti postoje\u0107e MICE poslovanje ili one koji \u017eele diverzifikaciju poslovanja u segmente poticajnih putovanja i sastanaka. Ovo uklju\u010duje DMCs i putni\u010dke agente, organizatore konferencija, hotele 4\/5*, turisti\u010dke zajednice i klastere, kao i kreatore politika i vladine slu\u017ebenike.<\/p>\n

Doga\u0111aj \u0107e se odr\u017eati:<\/strong><\/p>\n