U PALAMA ODRŽANA KONFERENCIJA “BRENDIRANJE DOMAĆIH PROIZVODA – NAŠE JE BOLJE”

Početna 5 PPK Istočno Sarajevo 5 U PALAMA ODRŽANA KONFERENCIJA “BRENDIRANJE DOMAĆIH PROIZVODA – NAŠE JE BOLJE”

09.06.2023.

Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske organizovalo je u srijedu, 7. juna 2023. godine, u Hotelu Forest na Palama konferenciju „Brendiranje domaćih proizvoda – Naše je bolje“.

 

Konferenciju je otvorio pomoćnik ministra za resor trgovine  Dušanka Tegeltija, koja je predstavila aktivnosti Ministarstva trgovine i turizma na plasmanu, pozicioniranju i promociji domaćih proizvoda na tržištu.Tegeltija je istakla da je ovo ministarstvo od 2010. godine uključeno u aktivnosti koje imaju za cilj podizanje svijesti o značaju brendiranja, te da se kroz kontinuiranu realizaciju kampanje „Naše je bolje“ nastoji podizati i jačati svijest o važnost kupovine domaćih proizvoda i skrenuti pažnju potrošačima da se kupovinom ovih proizvoda podstiče ne samo dodatni rast i jačanje domaće proizvodnje, već i povećanje broja radnih mjesta i jača kupovna moć stanovništva, jer kao i povećanje penzijskih, zdravstvenih i socijalnih fondova, ulaganja u bolji obrazovni sistem, što sve utiče na stvaranje stabilnog ekonomskog tržišta privlačnog za investitore.

Ona je dodala da Ministarstvo promoviše domaće proizvođače i njihove proizvode ne samo na tržištu Republike Srpske i regiona, već i preko predstavništava Republike Srpske širom Evrope i svijeta, putem biltena “Najbolje iz Srpske”, te da do sada je izdato 11 brojeva biltena koji su prevedeni na engleski, ruski i francuski jezik.

U sklopu konferencije učesnici su imali priliku i poslušati i prezentaciju dr Dragana Brenje, koji je govorio procedurama registracije zaštićenih proizvoda.Konferenciji je prisustvovao i načelnik opštine Pale Boško Jugović, koji je na početku konferencije pozdravio učesnike i poželio im dobrodošlicu i ugodan boravak i rad u Palama, dodajući da ovo nije prva konferencija u organizaciji Ministarstva trgovine i turizma kojoj prisustvuje, te da su vidljivi rezultati ovakvog pristupa i aktivnosti Ministarstva na polju brendiranja i promocije domaćih proizvoda.