Proizvedeno u SrpskojMISIJA
Projekat „NAŠE JE BOLJE“ nastoji promovisati kvalitetne domaće proizvode, te podizanje svijesti kod stanovništva o kvalitetu i važnosti kupovine domaćih proizvoda, poboljšanje kvaliteta domaćih proizvoda, unapređenje poslovanja domaćih preduzeća i podizanje nivoa njihove konkurentnosti u odnosu na strane proizvođače i sl.

CILJ
Cilj projekta „NAŠE JE BOLJE“ je dati dodatni podsticaj domaćoj privredi za povećanje proizvodnje, novo zapošljavanje uz jačanje svijesti potrošača da kupovinom domaćih proizvoda pomažu razvoj domaće proizvodnje i otvaranje novih radnih mjesta.

Projektom „NAŠE JE BOLJE“ želi se promovisati vrijednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja, kao i:

  • afirmacija domaće privrede i unapređenje imidža domaćih proizvođača;
  • stvaranje povjerenja građana u kvalitet proizvoda Proizvedenih u Srpskoj;
  • uticaj na poboljšanje kvaliteta u cilju jačanja konkurentnosti domaće privrede;
  • podizanje svijesti kod stanovništva o kvalitetu i važnosti kupovine domaćih proizvoda;
  • očuvanje radih mjesta;
  • povećati zaposlenost i lična primanja radnika;
  • poboljšati penzione, zdravstvene i socijalne fondove;
  • smanjenje deficita u spoljnotrgovinskoj razjmeni;
  • podsticanje proizvodnje u Republici Srpskoj.

UNAPREĐENJE IMIDŽA DOMAĆIH PROIZVODA I PROIZVOĐAČA I STVARANJE POVJERENJA GRAĐANA U KVALITET DOMAĆIH PROIZVODA
Nažalost, među našim potrošačima i dalje važe stereotipi da je sve što je strano kvalitetnije od domaćeg. Kroz ovaj projekat trudimo se da razvijemo svijest građana Srpske da većina domaćih proizvoda u Republici Srpskoj ispunjava sve potrebne kriterijume kvaliteta i za najzahtevnija strana tržišta.

OČUVANJE RADNIH MJESTA
Jedan od glavnih ciljeva Projekta jeste da očuvamo postojeća i utičemo na otvaranje novih radnih mijesta, te da spriječimo pad plata, penzija i ukupnog standarda.

SMANJENJE DEFICITA U SPOLJNOTRGOVINSKOJ RAZMJENI I OČUVANJE NIVOA DEVIZNIH REZERVI
Rublika Srpska ima negativan bilans u razmjeni sa inostranstvom. Takva situacija za sobom povlači ekonomsku nestabilnost. Da bismo to promijenili i da bi Republika Srpska krenula da jača, neophodno je da se uveća količina novca u opticaju, odnosno, da se uveća priliv novca koji ulazi u zemlju, a da se smanji količina koja iz zemlje izlazi.

UTICAJ NA POBOLJŠANJE KVALITETA I KONKURENTNOSTI DOMAĆIH PROIZVODA
Projektom „NAŠE JE BOLJE“ možemo uticati na povećanje količine novca u opticaju u određenim segmentima proizvodnje, što za rezultat može imati veća ulaganja u toj oblasti. Otvaranje većeg broja preduzeća koja proizvode istu ili sličnu robu dovodi do veće konkurencije, što kao krajnji rezultat mora imati poboljšanje kvaliteta proizvoda. Dakle, gledajući i sa te strane, Projekat „NAŠE JE BOLJE“ je u interesu svih potrošača, a poboljšanje kvaliteta proizvoda pozitivno će uticati na konkurentnost date robe, kako na domaćem, tako i na stranom tržištu.

ZNAK
Projekta „NAŠE JE BOLJE“ simbolizuje Republiku Srpsku sa tekstualnom porukom „Proizvedeno u Srpskoj“ i sloganom Projekta „Naše je bolje“.

GALERIJA

Vladimir Blagojević

+387 51 222 990

+387 51 215 565

Nikolina Dorontić Alibabić

+387 51 222 990

+387 51 215 565

sutjeska

50+ Nacionalni park „Sutjeska“ vraća stari sjaj

| Aktuelnosti, Naše je bolje, Turizam i ugostiteljstvo | No Comments

Imati na veoma malom mjestu prašumu Perućicu, najveći vrh BiH Maglić, vodopad Skakavac, koji je visok preko 70 metara, osam glečerskih jezera, idealan sportsko-rekreativni centar s jednim od najvećih otvorenih bazena u Evropi, čija je površina 16.000 kvadratnih metara. I mnoge druge blagodati imamo samo na Tjentištu.

alpro

50+ „Alpro“ iz Vlasenice: Investiramo u budućnost

| Aktuelnosti, Metalurgija i obrada metala, Naše je bolje | No Comments

Neprekidno širenje na nova tržišta, osvajanje novih kupaca, postizanje visokih standarda u kvalitetu proizvoda i usluga, a sve to uz zaštitu životne sredine, misija je preduzeća „Alpro“ iz Vlasenice, a koje se bavi proizvodnjom aluminijumskih profila.

elgrad

50+ „Elgrad“ d.o.o. Teslić: Radnici su naša najveća vrijednost

| Aktuelnosti, Naše je bolje, Šumarstvo i drvoprerada | No Comments

U početku ova firma se bavila samo prorezom trupaca, ali se poslovanje širilo, pa danas proizvode namještaj od punog drveta, furnir, spojene ploče, biogorivo, briket i pelet, koji su svoje tržište našli u dalekim zemljama poput Kine i Japana, te zemljama zapadne Evrope.

mlijekoprodukt

50+: „Mlijekoprodukt“ Kozarska Dubica: Kvalitetom do potrošača

| Aktuelnosti, Naše je bolje | No Comments

Ključna godina za ovo preduzeće bila je 2007, kada je ušlo u sastav „Imlek grupe“, koja je regionalni lider u ovoj oblasti. Pet godina kasnije aktivirali su mliječni portfolio kompanije „Natura Vita“ iz Teslića i brend Natura milk uvrstili u svoj portfolio zajedno sa brendovima Vitalia, Moja kravica, Balans+, Jogood, Bello i Grekos.