BFC SEE: MIA chatbot – uspješan primjer digitalizacije usluga javne uprave

GIZ developpp odabrao nas zajednicki Chatbot projekat kako bi predstavio saradnju izmedju GIZ-a I privatnih partnera putem developpp projekata. Održana je onlajn prezentacija, 6.2.2024.godine, uz ucesce Mise Poletana (Grad Bijeljina), Milena Janjica (SAGA NFG Beograd)i Amire Omanović (projekt menadžer GIZ).

Inovacija je realizovana putem regionalnog projekta “Unapređenje opštinskih usluga u Srbiji i BiH uvođenjem četbot aplikacije”, koji su sproveli GIZ i kompanija SAGA u partnerstvu sa Mrežom za povoljno poslovno okruženje, koju predstavljaju NALED i Privredna komora Republike Srpske, u okviru programa develoPPP njemačkog Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ).

Glavne prednosti Četbot servisa su što je aktivan i dostupan 24 sata dnevno, građani mu pristupaju kroz poznate kanale komunikacije (poput vibera) bez potrebe za preuzimanjem dodatnih aplikacija ili softvera, i zahvaljujući modulima vještačke inteligencije je u stanju da uči nove informacije o opštinskim uslugama i da stalno unapređuje već postojeća znanja. U stanju je da paralelno vodi stotine konverzacija, što znači da ne postoji red čekanja već je Četbot trenutno dostupan za svakog građanina koji želi da započne konverzaciju i dobije željenu informaciju.

Aktuelno