PPŽ RS

Privredna komora Republike Srpske implementira projekat „PPŽ RS – Podrška preduzetništvu žena Republike Srpske“. Za realizaciju Projekta dobijena su sredstva od davaoca granta „Ede – Agencije za razvoj preduzeća“ iz sredstava SIEM – Mehanizam za podršku implementaciji strategija razvoja malih i sredjih preduzeća, a u okviru projekta „Napredna implementacija Akta o malom biznisu u BiH2EU koji finansira Sida putem Ambasade Švedske u BiH.

Opšti cilj projekta je podrška razvoju preduzetništva žena u Republici Srpskoj, putem provođenja mjera podrške definisanih u Strategiji razvoja MSP Republike Srpske i Strategiji razvoja preduzetništva žena Republike Srpske.

Specifični ciljevi projekta su:

  • Jačanje kapaciteta i aktivnosti Savjeta za preduzetništvo žena u Komorskom sistemu RS;
  • Unapređenje znanja i vještina preduzetnica;
  • Povezivanje i umrežavanje preduzetnica na nacionalnom, regionalnom i međunarodnom nivou organizacijom događaja i manifestacija;
  • Korištenje alata Evropske mreže preduzetništva u cilju internacionalizacije poslovanja preduzetnica;
  • Doprinos promociji preduzetništva žena

Krajnji korisnici projekta su: članice Savjeta za žensko preduzetništvo Komorskog sistema RS; vlasnice i suvlasnice privrednih društava u RS; žene rukovodioci u privrednim društvima; udruženja žena, vladine i nevladine organizacije koje se bave pitanjima razvoja preduzetništva žena; žene koje planiraju da započnu vlastiti posao; nezaposlene žene; lokalne zajednice i društvo u cjelini.

Projekat će se realizovati u periodu od 14.06.2022. do 13.12.2022. godine.

Projekat obuhvata četiri radna paketa.

Radni paket 1 – Jačanje kapaciteta i aktivnosti Savjeta za preduzetništvo žena u Komorskom sistemu RS i unapređenje znanja i vještina žena u preduzetništvu

  • Sjednice Savjeta za preduzetništvo žena;
  • Obuke/treninzi

Radni paket 2 – Podrška jačanju konkurentnosti i internacionalizaciji žena u preduzetništvu

  • Konferencija preduzetništva žena RS;

Radni paket 3 – Promocija

  • Priprema i provođenje plana promotivnih aktivnosti;

Radni paket 4 – Upravljanje projektom

  • Formiranje radnog tima i komunikacija;
  • Upravljanje projektnim aktivnostima i finansijama

KONTAKT OSOBE

Dragana Kokot

Generalni sekretar

Rukovodstvo i kabinet predsjednika

Branka Ćopića 6, 78000 Banja Luka
+387 51 493-129
+387 51 493-126
draganak@komorars.ba

Sonja Milinčić

Stručni saradnik

Centar za upravljanje projektima i analize

Branka Ćopića 6, 78000 Banja Luka
051/493-138
051/493-126
sonjam@komorars.ba

Željka Milić

Stručni saradnik

Centar za upravljanje projektima i analize

Branka Ćopića 6, 78000 Banja Luka
+387 51 493-138
+387 51 493-126
zeljkaj@komorars.ba

Aktuelno